padurea sangeroasa

sursa
 http://www.povesti-si-mituri.fanbb.net
 Buna eu sunt Fane si asta va voi spune o poveste .Intr-o zi cnad eu si cu niste colegi am vrut sa facem o excursie prin padure unde se spune despre un um care este scapat de la spitalul de nebuni si ca taie oameni care i vede in padure . Cand noi am ajuns prientenul meu Mihai disparuse iar noi neam grupat cate 2 si am cautat in toate padurea . Cand am ajuns in mijlocul paduri auzisem un tipat noi am mers mai in fata si lam vazut pe Mihai zacand intr0o balta de sange cu un cutit infipt in cap. Noi am decis sa plecam si sa il lasam pe Andrei in padure . A DOUA ZIAm mers sa il cautam pe Andrei era dimineata . Atunci se spune ca dimineata acel ucigas nu apara dimineata ! noi il gasisem pe Andrei cocotat intrun copac .El cand a vrut sa coboare a cazut si si-a rupt capul.