SPITALUL PARASIT

In vaslui(orasul in care locuiesc si eu)pe langa un camin(caminul 8)este o cladire nu stiu sigur ce era.
Am auzit multe povesti cum ca ar fii un spital parasit inca din al 2-lea razboi mondial si mai multe inn care se spunea ca acela ar fi fost un camin.
Eu am mers pe ideea ca a fost un spital,deoarece are mai mult potential.Cmbp a mea sta pe langa"spital" de mai bine de 13 ani .
Ea mi-a spus ca era un spital deoarece asa stia si mama ei ...mia povestit ca odata ,cand era mai mica se plimba prin fatza spitalului si deodata cineva o impinse,desii era singura acolo.
Cazuse si si-a facut o rana groaznica la picior care ia ramas pana astazi.
Am intrebat si persoane mai in varsta ce era si mi-au spus ca era un camin...ma intreb de ce ...oare sa imi potoleasca interesul sa nu mai merg pe acolo sau poate asa era?
In orice caz locul acela e dubios si mi sa si intamplat ceva acolo(am sa fac niste poze si am sa vi le arat).
"Spitalul"este in spatele liceului Anghel Rugina ,toate usile sunt inchise si geamurile blocate cu bancii vechi(de la liceu)ca sa nu intre curiosii acolo.
Are 3 etaje...la parter si primele 2 etaje toate geamurile sunt sparte dar la 3 mami putin ma intrebam"oare nu au putut sa le sparga si acolo sau locuieste cineva"...mi sa parut f dubios cand am vazut ca la parter si primele 2 et sunt geamuri vechi ,
iar la et 3 sunt termopaneO.o...Am mai discutat cu my frind despre acest subiect si se zvoneste ca acolo la et 3 traieste cineva....ea ar spune ca cocalari sau emo...dar nu cred...
Intr-o zi am mers cu ea inauntru(am spart un geam )...si scarile spre et 1 erau darmate....ma intrebam"oare chiar locuieste cineva acolo?"
Intr-o iarna am mers acolo dinlipsa de ocupatie si vorbeam...deodata sa auzit nu zgomot ciudat de la et 1...ne-am speriat si am fugit...
Peste cateva minute ne-am intors si cineva a aruncat cu o sticla in noi de la etajul 3O.o....mia fost destul!...am plecat direct acasa...nu am mai stat nici un minut sa ma gandesc..
Peste un an in acelas loc ,vara,eram cu 2 amice si asteptam o fata...eu ascultam muz cu castile sima uitam la spital...gandiduma ce poate traii acolo...
Peste cateva min am vazut-o pe una dintre amice incremenite de spaima ...cu teama m-am uitat si eu in acelas loc...la etaju 3,se vedea clar o silueta neagra...nu era greu de observat...unul dintre geamuri era deschis si statea fix in dreptul geamului deschis...
Era o silueta fantomatica se vedea doar de la abdoman in jos...fara maini... ochii ii avea de un alb stalucitor...si se uita la mine:-s
De atunci sau raspandit zvonurile ca cineva imi vrea raul...[/quote]