fata vampir

aceste povesti provin depe
 http://www.povesti-si-mituri.fanbb.net
 daca doriti sa vedeti toate povestile  intrati pe 
 http://www.povesti-si-mituri.fanbb.net 
 fata vampir
 Era odata, in Marea Britanie(Anglia,mai precis), o fata pe nume Maya. Ea era pasionata de vampiri, dar sora ei, Erika, spunea ca vampirii nu exista. Intr-o seara, Maya iesise cu prietenul ei, Robby, care si el era pasionat de vampiri,insa, la el, era diferit, el chiar era un vampir. Ei iesisera la un suc. Maya ii spune:-In noaptea asta e luna plina!-Da. Luna plina...spuse Robby, uitandu-se lung spre cer.-Nu ar fi frumos sa fim amandoi vampiri si sa zburam in noptile cu luna plina peste tot?-Da, da ar fi...Norii intunecati ai noptii dispareau incet-incet din calea lunii, dezvaluind-o din ce in ce mai mult. Robby devenea din ce in ce mai flamand. Vroia sange. Ii veni in gand sa o muste pe Maya.,,Nu,nu pe Maya! Trebuie sa ma abtin!" isi spusese el in gand. Robby devenea tot mai flamand si, in acelasi timp, tot mai palid...-Robby, esti bine? intreba Maya putin ingrijorata. -Da...nu vrei sa mergem?-De acord!Robby platise sucurile si plecara. Se plimbau ei ce se plimbau, pana cand Robby vede un pod. Un pod care se vedea foarte frumos in lumina lunii. -Hai sa-ti spun ceva, pe pod...-Bine...Cei doi ajunsera pe pod. Robby ii spuse:-Tie iti plac vampirii,nu?-Da,chiar foarte mult!-Si ai vrea sa fi unul?-Putin...-Atunci, ai vrea ca visul tau de a deveni vampir sa devina realitate?-Robby, dar eu nu...Inainte sa-si termine propozitia, Robby isi dezvalui coltii care straluceau ca doua perle si o musca de gat pe Maya. In lumina lunii, Maya prinde putere si devine un vampir, un vampir exact ca Robby...Next 
 Acum ai devenit la fel ca mine!spuse Robby, malefic.-Monstrule! Ce mi-ai facut?!-Tu ai spus ca vrei sa fi vampir!-Am spus ca-mi plac vampirii, nu ca vreau sa fiu unul! Si acum... Cum ii voi explica asta mamei sau surorii mele?!-Le poti...musca... noapte buna, Maya!Si Robby zbura. Maya isi spuse:-Offfffff...ce ma fac?Dupa putin timp, ajunge acasa. Merge pe furis in camera ei. Aprinde lumina de la lampa, dar ea reactioneaza foarte ciudat. Si, pe neasteptate, isi dezvaluie coltii. Niste colti albi-stralucitori. Stinse imediat lampa. Vroia sa se pieptene, dar, cand se uita in oglinda, se vedea reflexia ei atat de intetosata, incat aproape ca nu se vedea.-Ce se intampla cu mine?se intreba ea.Apoi, ii fu foame. Pe neasteptate, ii veni o pofta de sange de nestapanit. Sari de pe geam si merse afara. Vazu un baiat de vreo 15-16 ani. Ea merse la el cu viteza vantului si cat ai clipi il musca de gat. Apoi, Maya, foarte socata, isi spuse:-Nu pot sa cred! Am ajuns sa mananc oameni!-Vad ca te-ai hranit!se auzi o voce din spate. Era Robby! Acum,oficial, ai devenit un vampir complet! Bine ai venit in noua ta viata!-Robby,din cauza ta am ajuns sa mananc oameni! Nu vreau sa fiu vampir si nici nu am vrut!-Prea tarziu! Acum esti un vampir! Vei avea 16 ani pentru totdeauna! Multumita mie, acum vei trai vesnic!-Dar nu vroiam asta! Vroiam sa cresc, sa am copii, familie... dar tu mi-ai furat toate astea!Dar Robby isi luase zborul. Apoi, isi lua si ea zborul.
DUPA CE    ROBI  VENI IN APOI SI II SPUSE ACUM AI DOAR OSANSA   CASA DEVI DIN NOU OM CARE?   ACEA DE A  SUGE SANGELE  FAMILIEI TALE  NU NICIODATA MAI  BINE PREFER SA RAMAN TOATA VIATA VAMPIR ROBI SPUSE OR SI CUM OSA LE SUG EU SANGELE  SI ATUNCI  AFOST DEACORD CASAS SUGA SANGELE FAMELIEI SALE.
  ATUNCI MAYA    LEA SUPT TOT SANGELE FAMILIEI EI SI  MURISE MAYA SA TRANSFORMAT IN APOI IN OM SI DUPA CE A REALIZAT CE AFACUT SA  OMORAT.